Pagina's

zaterdag 11 februari 2012

Yes, Yes, ik heb een give away gewonnen

De gewonnen speld gestoken in een
GrietjeKarwietje hield een Valentijns give away. Het leek me zo leuk om een keertje mee te doen. Dus ik liet een reactie achter en zie daar ineens een berichtje van Grietje. Ik heb de extra prijs gewonnen!

De speld die ik heb gewonnen, gaat naar een vrouw uit onze gemeente. Zij kan wel een steuntje in haar rug gebruiken. En zeg nou eerlijk, het symbool is prachtig. Ze is net 25 jaar getrouwd! Ik hoop dat de speld haar herinnert aan de liefde die haar naasten en gemeenteleden voor haar hebben, die met haar meebidden en bovenal de Liefde die God haar geeft en gegeven heeft. Het is haar gegund!

Grietje bedankt dat je ons zo gelukkig maakt.
door mijn schoonmoeder gebreide sjaal




(14-2) Inmiddels is de speld binnen. Ik kan het niet nalaten nog even een fotootje te plaatsen.

1 opmerking: