Pagina's

donderdag 27 december 2012

Tada tada en de kleur is lichtblauw

Hier dan (eindelijk) de uitkomst.

Ik naaide en naaide en 'groos' (red. trots) dat ik ben! Mijn allereerste naaiproject.
Diverse mensen dachten dat ik het van J. gekregen had, gekocht in de chique lingeriezaak.

Er werd me gevraagd of ik een showtje ging geven in wat ik aan het naaien was. Ahum, jullie begrijpen dat ik dat niet doe. En daar vreselijk om moest lachen, omdat ze niet wisten wat ik aan het naaien was.

Gelukkig geeft Ursela er niet om. Sterker nog, ze wil graag model staan. Helaas staat Ursela bij Martha (waar ik de workshop volgde) en moest het hemd zonder Ursela op de foto. Ursela was zo blij, ik kreeg met moeite mijn setje weer terug. Zo zonder dat het vastgespeld (lees pas gespeld) moest worden, zat het haar heerlijk.

En past het mij ook zo goed? Jazeker! De bh is nog niet helemaal perfect, beginnersfoutje. Die moet ik dus met mijn tweede set niet weer maken. De slip is iets te hoog. Het hemd zit prima. Het gaat was in, was uit.

Ik heb nu de patronen en gelijk een tweede materialenpakket gekocht. Dus kan ik aan de slag.

Martha bedankt!!

Interesse in een lingeriecursus? Binnenkort start Martha met de volgende groep. Toon je lef, grijp je naaimachine en ga aan de bak. Het is super gezellig, leerzaam en .... Ontdek het zelf.
De lessen geeft Martha in Creil (Noordoostpolder). Mail haar voor meer info en precieze data.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten