Pagina's

donderdag 5 september 2013

Groene puntpaprika's

Vandaag best heet op het balkon. De paprika's zijn dolblij met het zonnetje. De sla niet, die wordt bruin aan de randjes en groeit niet echt snel doordat de buitenste bladeren er steeds af moeten/gaan. Afwachten dus.

Het kleine paprikaplantje (ovaal bovenin) heeft een klein paprikaatje. Best groot voor zo'n klein plantje. Het plantje zie je op de eerste foto, derde vak in de voorste rij.
De boven doen het ook weer goed. Eten we lekker van.
De paprikaplant tegen het klimrek aan heeft grote puntpaprika's. Ze zullen we groen blijven, want ik zie geen kleurverandering. (achterste rij, middelste vak)

Vandaag weer wat sugarsnaps en Parijse worteltjes geoogst en een lenteui eruit getrokken. Samen met een paprika, kip en pasta een heerlijke maaltijd.

Voor meer berichten over mijn makkelijke moestuin, klik hier.

1 opmerking:

  1. Hallo Margriet,
    Ik schrijf voor ons tijdschrift Aware Magazine een artikel over originele moestuinen. Zou ik jou hiervoor kunnen benaderen, aangezien je het op je balkon doet? Je mag mij dan een mail sturen met je telefoonnummer of e-mailadres naar: schaap_maaike@hotmail.com

    Vriendelijke groet,
    Maaike Schaap

    BeantwoordenVerwijderen