Pagina's

woensdag 16 juli 2014

Schoolklas


Laatst was ik in een Kringloop en daar hadden ze hele stapels oude Ariadnes. Ik bladerde er een paar door. Stonden echt wel leuke dingen in, maar een mens kan niet alles. En Meneer was mee....

Een tijdje terug kwam ik weer een paar Ariadnes tegen, ik bladerde ze vlug door en

ik was verkocht.....
Ariadne nr. 8 augustus 1982
Tegenwoordig zouden ze er een boek van maken. Toen stond er alleen deze dubbele pagina in en 3 dubbele pagina's met werkbeschrijvingen.

Wordt hopelijk een keer vervolgd.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Margriet,
    mijn naam is maria, ik zoek al heel lang deze ariadne vanwege de schoolklas haken, ik heb deze lan gelden gemaakt voor een missiedorp in africa. Nu zou ik deze graag weer willen maken maar ik heb de ariadne niet meer zou jij mij kunnen helpen aan het patroon, je kan het sturen naar dit emailadres noezie@ziggo.nl en zou je dan de kosten willen vermelden en de gegevens waar ik die kan betalen,zodat ik die kan betalen, bijvoorbaat mijn dank, maria

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha Maria,

      Bedankt voor je bericht! Leuk dat je het op deze manier de schoolklas hebt gevonden. Super dat je hem al eens hebt gehaakt. Ik ben er wel aan eentje begonnen, maar het wilde niet erg vlotten.
      Ik ga begin volgende week voor je op zoek naar deze Ariadne (gelukkig had ik de datum vermeld). Deze week helaas geen tijd meer voor.
      Je krijgt dus in de loop van volgende week een mailtje van me.
      Groeten, Margriet

      Verwijderen