Pagina's

vrijdag 20 maart 2015

Breng de lente in huis.

Wat moet hier van terecht komen? Wel, laat ik eerst vertellen wat het is. Een bakje behanglijm met daarin een klein bolletje acrylgaren (Action verkocht die in pakketjes van 8 stuks ofzo). Ik wikkelde heb bolletje af, mikte het in het lijm en kreeg, samen met schoonzusje J, behoorlijke kleefvingers.



Ik wikkelde het om een opgeblazen ballon. Daarna maakte we die van J. We haalden het draad door de lijm, dat scheelde behoorlijk wat knopen en dus heel veel tijd.
Na een dag en nacht drogen, knipte ik de ballon lek. Het resultaat was verbluffend mooi. Al zeg ik het zelf. Zo mooi, dat ik er niet in wilde knippen. (kan volgend jaar altijd nog) Ik propte er wat kleine eitjes in.

Met behulp van wat spulletjes van de Action/Wibra/Xenos maakten we er een leuke decoratie van.

Schoonzusje J. haakte er nog een kuiken bij

En dit is die van mij



3 opmerkingen:

  1. Welke lijm heb je hier voor gebruikt?Ik heb dit al vaker gezien op Pinterest maar heb/had er mijn twijfels over of dat echt zo mooi zou worden.Zou dat ook eens uit willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hadden net behangen en ik heb wat van die lijm gebruikt. Ik heb er al ontzettend veel voorbij zien komen. De meesten doen het met behanglijm. Goed laten drogen is ook heel belangrijk!
      Veel succes ermee!

      Verwijderen